Храм / Църква

Храм/Църква
Ако сънуваш, означава, че душата ти се стреми към духовност, към добри чувства и по-праведен живот от този, който водиш в момента.

Друго тълкуване - може да символизира и закоравели или сковани вярвания, или липса на живот.
Ако влизаш в църква, потърси помощ и някой ще ти помогне в решаването на важен проблем.



Друго тълкуване - ще имаш неприятности, ще се бориш със съвестта си.
Ако говориш в църква, бъди предпазлив(а).
Ако си в храм, ще имаш твърд дух по пътя към справедливостта.

Други тълкувания - скоро ще намериш утеха в страданията си;
или ще бъдеш осъден(а) за престъпни деяния.
Ако излизаш от църква, ще възвърнеш душевното си равновесие.
Ако се кадиш в нея, те очаква щастие и любов.
Ако се молиш в нея, ще те споходи щастието, ще имаш весело разположение на духа и напредък във всичко - висота, мъдрост и похвали.
Ако е нова и хубава, ти предстои сериозна борба със собствената ти съвест.
Ако пееш в църква, ще изпиташ определено задоволство.
Ако посещаваш храм, ще бъдеш осъден за престъпни деяния.
Ако се разхождаш в църква, ще чуеш лоши новини.
Ако е разрушена, ще получиш утеха.
Ако строиш църква, Господ, ще те дари с благополучие.
Ако сънуваш църква, е знак, че те дебне опасност, от която все пак ще се отървеш.

Друго тълкуване - скоро ще си в безопасност.

1 коментар:

Unknown каза...

Сънувах че съм пред един храм и вратата му беше разрушена.Докато стоях пред входа изведнъж се появиха три много бързо движещи се пречки.Аз успях да се върна назад,но неуспях да се върна при входа на храма.Какво може да значи?Може ли да е свързано с Бог?Да не се опитва Бог да ми каже нещо?Аз си мисля,че Бог ми дава възможност да се докажа пред него като ме кара да мина през три изпитания(става дума за трите бързо движещи се пречки).Не знам объркан съм.